-
Zasady weryfikacji stanu prawnego podmiotów gospodarczych (rejestry dostępne on-line KRS, CEiDG, system ksiąg wieczystych, referencje i inne dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu gospodarczego oraz oświadczenia potwierdzające stan faktyczny i prawny podmiotu o okresie stanu pandemii i częściowego paraliżu organów administracji publicznej zawieszenie biegu terminów postępowań.
-
Weryfikacja i badanie dokumentów księgowych sprawozdania finansowe podmiotów gospodarczych, książki przychodów i rozchodów, audyty finansowe w celu oceny zdolności podmiotu do wykonania umowy.
-
Możliwość wypowiedzenia, odstąpienia i rozwiązania umowy przez podmioty gospodarcze w okresie obowiązywania stanu pandemii na terytorium R.P. instytucje prawa przewidziane w kodeksie cywilnym.
-
Stan wyższej konieczności pojęcie i jego znaczenie dla możliwości zmiany zawartych i obowiązujących umów w obrocie gospodarczym.
-
Niewykonanie lub nienależyte wykonanie umów w okresie pandemii przez podmioty skutki prawne i faktyczne przewidziane w przepisach kodeksu cywilnego, doktrynie prawa i orzecznictwie sądowym.
-
Niemożliwość świadczenia na skutek okoliczności niezależnych od stron umowy skutki prawne dla stron umowy, roszczenia wzajemne stron umowy wygaśnięcie umowy.
-
Odpowiedzialność kontraktowa stron umowy i jej ustawowe wyłączenie w okresie stanu pandemii praktyczne stosowanie dyspozycji art.471 kodeksu cywilnego przez strony umowy.
-
Klauzula rebus sic stantibus w okresie pandemii i możliwości dla stron umów związane z jej zastosowaniem aneks do umowy, zmiana sposobu i rodzaju świadczenia oraz możliwe rozwiązanie umowy obowiązującej strony przez sąd.
-
Zasady i formy prowadzenia negocjacji mających na celu zmianę umowy pomiędzy jej stronami i reprezentantami stron, formy dokumentów związanych z negocjacjami w celach dowodowych ad eventum.
-
Szczegółowa treść aneksów do umów z uwzględnieniem stanu pandemii obowiązującego na terytorium R.P. w celach ochrony stron umów przed organami skarbowymi.
|
||
INFORMACJE O SZKOLENIU: |
||
Termin: 29. stycznia 2021 r. godz. 9:00 - 13:00 | ||
Miejsce: Szkolenie on-line |
||
Cena: 269 zł (+VAT) |
||
Trener: Adam Kudyk | ||
RES Edukacja zapewnia materiały oraz certyfikat w wersji elektronicznej. |
||
Cel kursu |
||
Adresaci: |
||
ZAGADNIENIA SZKOLENIA: |
||
Szczegóły dostępne są pod adresem : więcej. |
||
TRENER: |
||
Adam Kudyk Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, prawnik i trener dla osób wykonujących zawody związane ze stosowaniem prawa materialnego i procedury związanej z nieruchomościami, doświadczony trener i wykładowca dla grup zawodowych związanych z rynkiem nieruchomości; były członek Komisji Odpowiedzialności Zawodowej przy Ministerstwie Infrastruktury; specjalizacja w dziedzinie prawa związanego z obrotem nieruchomościami, w szczególności umów: sprzedaży, najmu, dzierżawy i innych związanych z obrotem nieruchomościami, postępowań prawnych związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości i innych zagadnień z dziedziny nieruchomości oraz obsługi prawnej i reprezentacji firm deweloperskich i zagranicznych inwestorów. |
||
INFORMACJE ORGANIZACYJNE: |
||
1. Zgłoszenie można
wycofać mailem na 5 dni roboczych przed planowanym terminem. W przypadku
wycofania zgłoszenia po tym terminie RES Edukacja s.c. może obciążyć
Państwa kosztami w wysokości 80% ceny. 2. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział jest opłacane ze środków publ. wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu wydarzenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom wraz z materiałami. 3. Najpóźniej na 3 dni przed terminem wydarzenia, na podany w zgłoszeniu adres;mailowy zostaną przesłane informacje dotyczące tego, czy wydarzenie odbędzie się w wyznaczonym terminie. W przypadku potwierdzenia uczestnictwa, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne. Jeśli nie otrzymają Państwo jakichkolwiek informacji zalecamy kontakt telefoniczny pod numerem: 798 301 329. 4. Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu, w przypadku małej ilości zgłoszeń. |
||
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY POPRZEZ: |
||
1. Wypełnienie karty zgłoszeniowej dostępnej nastronie lub w załączniku do wiadomości i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem biuro@res.edu.pl |
||
Opiekun szkolenia: Elwira Grygorczuk, tel. 518 192 393, e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl | ||
DANE ORGANIZATORA |
||
RES EDUKACJA - Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. Masz dość wiadomości? Wyślij maila poprzez poniższy odsyłacz: |