BIp STG Aktualne Przetargi

BIP Malbork Aktualne Przetargi

Darmowe Porady Prawne

Darmowe Porady Prawne
prawnicy

Umowy w obrocie gospodarczym związane z nieruchomościami zmiana zakresu zobowiązań wynikających z umów na skutek stanu pandemii obowiązującego na terytorium R.P.


  1. Zasady weryfikacji stanu prawnego podmiotów gospodarczych (rejestry dostępne on-line KRS, CEiDG, system ksiąg wieczystych, referencje i inne dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu gospodarczego oraz oświadczenia potwierdzające stan faktyczny i prawny podmiotu o okresie stanu pandemii i częściowego paraliżu organów administracji publicznej zawieszenie biegu terminów postępowań.
  2. Weryfikacja i badanie dokumentów księgowych sprawozdania finansowe podmiotów gospodarczych, książki przychodów i rozchodów, audyty finansowe w celu oceny zdolności podmiotu do wykonania umowy.
  3. Możliwość wypowiedzenia, odstąpienia i rozwiązania umowy przez podmioty gospodarcze w okresie obowiązywania stanu pandemii na terytorium R.P. instytucje prawa przewidziane w kodeksie cywilnym.
  4. Stan wyższej konieczności pojęcie i jego znaczenie dla możliwości zmiany zawartych i obowiązujących umów w obrocie gospodarczym.
  5. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie umów w okresie pandemii przez podmioty skutki prawne i faktyczne przewidziane w przepisach kodeksu cywilnego, doktrynie prawa i orzecznictwie sądowym.
  6. Niemożliwość świadczenia na skutek okoliczności niezależnych od stron umowy skutki prawne dla stron umowy, roszczenia wzajemne stron umowy wygaśnięcie umowy.
  7. Odpowiedzialność kontraktowa stron umowy i jej ustawowe wyłączenie w okresie stanu pandemii praktyczne stosowanie dyspozycji art.471 kodeksu cywilnego przez strony umowy.
  8. Klauzula rebus sic stantibus w okresie pandemii i możliwości dla stron umów związane z jej zastosowaniem aneks do umowy, zmiana sposobu i rodzaju świadczenia oraz możliwe rozwiązanie umowy obowiązującej strony przez sąd.
  9. Zasady i formy prowadzenia negocjacji mających na celu zmianę umowy pomiędzy jej stronami i reprezentantami stron, formy dokumentów związanych z negocjacjami w celach dowodowych ad eventum.
  10. Szczegółowa treść aneksów do umów z uwzględnieniem stanu pandemii obowiązującego na terytorium R.P. w celach ochrony stron umów przed organami skarbowymi. 


 

Umowy w obrocie gospodarczym związane z nieruchomościami zmiana zakresu zobowiązań wynikających z umów na skutek stanu pandemii obowiązującego na terytorium R.P.

RES Edukacja

Kompleksowa Organizacja Szkoleń s.c. 

INFORMACJE O SZKOLENIU:

Termin: 29. stycznia 2021 r. godz. 9:00 - 13:00

Miejsce: Szkolenie on-line

Cena: 269 zł (+VAT)
Przy zgłoszeniu do 15 stycznia 2021 cena za osobę to jedyne 249 zł.
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji możliwa negocjacje ceny.

Trener: Adam Kudyk

RES Edukacja zapewnia materiały oraz certyfikat w wersji elektronicznej.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
-Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
-W oparciu o  platformę szkoleniową;
-Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
-Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Cel kursu
Omówienie całokształtu przepisów związanych z gospodarką nieruchomościami stosowanych przez organy administracji publicznej wraz z aktualnymi zmianami w przepisach prawa oraz praktycznego aspektu stosowania przepisów z formą case study oraz przytoczeniem orzecznictwa w wymienionych zagadnieniach połączenie zajęć teoretycznych z praktycznymi przykładami decyzji administracyjnych z zakresu ustaw omawianych na kursie oraz orzecznictwem.

Adresaci:
Pracownicy organów administracji publicznej odpowiedzialni za gospodarkę nieruchomościami, inspektorzy, kierownicy i inne osoby pracujące w wydziałach związanych z nieruchomościami oraz wykonujące nadzór nad mieniem podmiotów publicznych, osoby wydające decyzje administracyjne z zakresu tematyki kursu, a także osoby związane z dziedziną nieruchomości publicznych.

ZAGADNIENIA SZKOLENIA:

  1. Zasady weryfikacji stanu prawnego podmiotów gospodarczych (rejestry dostępne on-line KRS, CEiDG, system ksiąg wieczystych, referencje i inne dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu gospodarczego oraz oświadczenia potwierdzające stan faktyczny i prawny podmiotu o okresie stanu pandemii i częściowego paraliżu organów administracji publicznej zawieszenie biegu terminów postępowań.
  2. Weryfikacja i badanie dokumentów księgowych sprawozdania finansowe podmiotów gospodarczych, książki przychodów i rozchodów, audyty finansowe w celu oceny zdolności podmiotu do wykonania umowy.
  3. Możliwość wypowiedzenia, odstąpienia i rozwiązania umowy przez podmioty gospodarcze w okresie obowiązywania stanu pandemii na terytorium R.P. instytucje prawa przewidziane w kodeksie cywilnym.
  4. Stan wyższej konieczności pojęcie i jego znaczenie dla możliwości zmiany zawartych i obowiązujących umów w obrocie gospodarczym.
  5. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie umów w okresie pandemii przez podmioty skutki prawne i faktyczne przewidziane w przepisach kodeksu cywilnego, doktrynie prawa i orzecznictwie sądowym.
  6. Niemożliwość świadczenia na skutek okoliczności niezależnych od stron umowy skutki prawne dla stron umowy, roszczenia wzajemne stron umowy wygaśnięcie umowy.
  7. Odpowiedzialność kontraktowa stron umowy i jej ustawowe wyłączenie w okresie stanu pandemii praktyczne stosowanie dyspozycji art.471 kodeksu cywilnego przez strony umowy.
  8. Klauzula rebus sic stantibus w okresie pandemii i możliwości dla stron umów związane z jej zastosowaniem aneks do umowy, zmiana sposobu i rodzaju świadczenia oraz możliwe rozwiązanie umowy obowiązującej strony przez sąd.
  9. Zasady i formy prowadzenia negocjacji mających na celu zmianę umowy pomiędzy jej stronami i reprezentantami stron, formy dokumentów związanych z negocjacjami w celach dowodowych ad eventum.
  10. Szczegółowa treść aneksów do umów z uwzględnieniem stanu pandemii obowiązującego na terytorium R.P. w celach ochrony stron umów przed organami skarbowymi.

Szczegóły dostępne są pod adresem : więcej.

TRENER:

Adam Kudyk Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, prawnik i trener dla osób wykonujących zawody związane ze stosowaniem prawa materialnego i procedury związanej z nieruchomościami, doświadczony trener i wykładowca dla grup zawodowych związanych z rynkiem nieruchomości; były członek Komisji Odpowiedzialności Zawodowej przy Ministerstwie Infrastruktury; specjalizacja w dziedzinie prawa związanego z obrotem nieruchomościami, w szczególności umów: sprzedaży, najmu, dzierżawy i innych związanych z obrotem nieruchomościami, postępowań prawnych związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości i innych zagadnień z dziedziny nieruchomości oraz obsługi prawnej i reprezentacji firm deweloperskich i zagranicznych inwestorów.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

1. Zgłoszenie można wycofać mailem na 5 dni roboczych przed planowanym terminem. W przypadku wycofania zgłoszenia po tym terminie RES Edukacja s.c. może obciążyć Państwa kosztami w wysokości 80% ceny.
2. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział jest opłacane ze środków publ. wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu wydarzenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom wraz z materiałami.
3. Najpóźniej na 3 dni przed terminem wydarzenia, na podany w zgłoszeniu adres;mailowy zostaną przesłane informacje dotyczące tego, czy wydarzenie odbędzie się w wyznaczonym terminie. W przypadku potwierdzenia uczestnictwa, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne. Jeśli nie otrzymają Państwo jakichkolwiek informacji zalecamy kontakt telefoniczny pod numerem: 798 301 329.
4. Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu, w przypadku małej ilości zgłoszeń.

ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY POPRZEZ:

1. Wypełnienie karty zgłoszeniowej dostępnej nastronie lub w załączniku do wiadomości i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem biuro@res.edu.pl
2. Wypełnienie formularza elektronicznego dostępnego na stronie więcej

Opiekun szkolenia: Elwira Grygorczuk, tel. 518 192 393, e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl

DANE ORGANIZATORA

RES EDUKACJA - Kompleksowa organizacja szkoleń s.c.
ul.Białostoczek 15/35 ,
15-869 Białystok
biuro@res.edu.pl,
faks: 85 87 42 011
tel. 798 301 329., 504 268 795, 518 192 393
NIP: 5423316405 REGON: 380410137
Zapraszamy serdecznie!

Masz dość wiadomości? Wyślij maila poprzez poniższy odsyłacz:

Proszę nie wysyłać informacji tego typu

Znajdź pracę